11 Eylül 2012 Salı

İkinci Gün...



Hakk'ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol.. Bırak hayat sana rağmen değil, seninle beraber aksın.. ŞEMS-İ TEBRİZİ

Bugün İşlenen  Konular 

Değişim ve Öğrenme Kaynakları ve Değişimi Yönetmek
21. Yüzyıl Becerileri: Dünyada ve Türkiye de Durum
Çeşitli Öğrenme ve Öğretme Kaynaklarını incelemek: CD ve Internet Ortamında
Sosyal Medya: Dünyada ve Türkiye de Kullanımı ve Etkileri
Bilinçli ve Güvenli Kullanım ve Internet Etiği (Telif hakları , insan hakları vs.), Okul Zorbalığı ve Siber Zorbalık

20 yorum:

  1. 6.grup olarak 21.Yüzyıl Becerilerinden Liderlik ve Liderlik niteliklerini ortaya çıkaracak etkinlikler ile ilgili gurup çalışması yaptık ve sunduk.Bilinçli internet kullanımı hakkında bilgilendirildik.

    YanıtlaSil
  2. Her yeni gün bilginin katlanarak arttığı çığa dönüşen çağımızda..hiçbirşey bilmediğimi hatırlayarak uyanıyorum. Belki birlikte birşeyleri bilmeyi başarabiliriz. Emeğinize sağlık....

    YanıtlaSil
  3. Bu gün ikinci gün ve saat 22:15 şuan. Şunun farkına vardım ki Çayeli'ndeki vaktimizin büyük çoğunluğunu hizmetiçinin bodrum katında yer alan Lab D'de geçiriyoruz.

    Bugün değişimle başlayan yolculuğumuzu güvenli ve bilinçli internet kullanımı videoları ile tamamladık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarıda çok güzel gece manzaralı Karadeniz var.Yoksa görmediniz mi? Vah vah!

      Sil
  4. "Hiçbirşey bilmeyen, hiçbirşey yapamaz. Yapamayan, anlamaz...Bütün yemişlerin böğürtlenlerle aynı zamanda toplandığını söyleyen kişi; üzümlere ilişkin birşey bilmiyor demektir."E. FROM
    Sahi aylardan Eylül mü? Neyi toplayacaktık?

    YanıtlaSil
  5. Bilinçli ve güvenli internet kullanımı en akılda kalan konuydu.
    Bir sayısalcı olarak, değişimden bahsettiğimiz gün sonunda yarın içeriğin de değişeceğini umuyorum.

    YanıtlaSil
  6. Yeni karşılaştığım tanımlamalar,izlediğimiz güzel ve etkileyici videolar, konular, konular... Cem Karaca" çok yorgunum beni bekleme kaptan "diyor fondaki müzikte. Bu bir işaret mi acaba?

    YanıtlaSil
  7. 2. gün değişim nedir sorusu ile başlayıp 21.yy becerilerinin kazanımları ile ilgili yapılacakları somutlaştırmaya çalışmakla devam etti. Gurupların hazırlamış olduğu çalışmalarla ilgili olan sunumlar farklı bakış açılarını görmemizi sağladı

    YanıtlaSil
  8. Bugün medya okuryazarlığı dersinin önemi üzerinde de durduk.Ayrıca bilinçli internet ile ilgili görsellerle günü tamamladık

    YanıtlaSil
  9. Her geçen gün yeni bir farkındalık düzeyi ile bitiyor.Yeni bakış açısı kazanıyoruz.Mesleğimin bu aşamında yeni bir heyecan... yarın nasıl geçecek merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  10. İkinci günün sonunda ilk gün oluşan soru işaretleri yavaaşş yavaaşş azalsa daa,yok yok henüzz gitmedilerr...Farklı bakış açıları,farlı örnekler,grup çalışmaları,grup çalışmalarının hep birlikte değerlendirilmesi vb. etkinliklerle her ne kadar ikinci günü tamamlasak da,içimde ödevini tam yapamamış bi çocuğun tedirginliği var sankii...

    YanıtlaSil
  11. İkinci gün öncelikle değişim üzerinde durduk. 21. Yüzyıl becerilerini inceledik. Bu becerilerden bir tanesi ile ilgili grup çalışması yaptık. Yaptığımız çalışmaları sınıf ile paylaştık. Her sunumda farklı açılardan konu hakkında görüşler ortaya çıkması güzeldi.Bilinçli ve güvenli internet ile ilgili etkili sunumlar izledik.

    YanıtlaSil
  12. birinci günün ertesiiii... sorular hala devam tüm hızıyla....

    YanıtlaSil
  13. ikinci gün 21.yüzyıl becerilerini inceledik.Her grup ortak olarak bir konu aldı ve bu konularla ilgili sunumlar hazırlandı Sırasıyla salonda sunumlarımızı sunduk.öğrencilik yıllarımıza geri döndük sanki bir an...

    YanıtlaSil
  14. Bu günden anladığım tek şey bir şey anlamadığım :) :) ama düne göre daha zevkli ve güzel bir gün oldu.Adnan Beyin anlattıklarından algıladığım sınıf içerisinde yapılacak çalışmaların; bilgisayar, akıllı tahta, doküman kamera, video, internet vb. materyallerle birlikte desteklenmesinin gerekliliği,eğitim programının etkili olarak uygulanabilmesi için öğretmen ve öğrencilerin etkileşim içinde oldukları yöntemlere öncelik vermemiz gerektiği.....Grup çalışması.vs..güzel bir gün ancak bir ders saatinin 3 saat olması anlatılanları anlamada ve algılamamda sıkıntılara sebep oluyor.:) :)

    YanıtlaSil
  15. Kursun ikinci gününde uygulamalı etkinlik hazırlama çalışması yaptık. Her grup21 Yüzyıl Becerileri ile ilgili farklı bir konu hakkında etkinlik hazırladılar. Grup Hamsi olarak "Üretkenlik ve Sorumluluk" ile "Gelişimcilik ve Öz Yönelim" konuları ile ilgili sunum hazırladık ve sunum yaptık.Adnan Bey ve Pervin Hanımın yapılan sunumlar hakkıda ki yorumlarını dinledik. AYrıca bilinçli ve güvenli internet ile ilgili sunum örnekleri izledik ve medya okuryazarlığı üzerinde durduk...Kurs devam ediyor...

    YanıtlaSil
  16. Teknolojiyi okullarımızda etkin olarak kullanacaksak velilerimize ve öğrencilerimize Güvenli İternet Kullanımı eğitimini acilen vermeliyiz.Bu eğitiminin görsellerden faydalanarak daha etkili olacağına inanıyorum.İkinci gün izlediğimiz görseller etkileyiciydi.

    YanıtlaSil
  17. 21.YY Becerileri.. Bu konuyu sevdim. İlk günkü talihsizliklerden sonra kursa adapte olmamda aracı oldu. Konunun ilgimi çekmesi yanında sunumlarla işlenişin zenginleştirilmesi bizi sürece aktif olarak dahil etti ve döndüğümüzde biz bu konuları karşımızdakilere nasıl aktaracağız sorusunun cevabına katkı sağladı. Güvenli internet konusunda yasaklar dışında ne yapabiliriz sorusuna cevap arandı, videolar güzeldi, faydalı olduğunu düşünüyorum. Asıl iş bunları hayata geçirebilmek.Herkese kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  18. Güvenli İnternet'in ne kadar önemli olduğunu öğrendik ve aktif katılımlı bir süreç yaşadık. Ancak hala daha ne yapacağımızı bilmiyormuşuz gibi bir his var içimde :)

    YanıtlaSil
  19. Buradan okuluma çok daha değişmiş olarak döneceğim çünkü Bugün İşlenen Konular* Değişim ve Öğrenme Kaynakları ve Değişimi Yönetmek 21. Yüzyıl Becerileri: Dünyada ve Türkiye de Durum Çeşitli Öğrenme ve Öğretme Kaynaklarını incelemek: CD ve Internet Ortamında Sosyal Medya: Dünyada ve Türkiye de Kullanımı ve Etkileri Bilinçli ve Güvenli Kullanım ve Internet Etiği (Telif hakları , insan hakları vs.) Okul Zorbalığı ve Siber Zorbalık bu kadar konudan sonra değişmemek mümkün mü?

    YanıtlaSil

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews